از همه ی دنیا دست میکشم/جای دوتامون گریه میکنم

جای دوتامون نفس میکشم/این که اسمش زندگی نیست

من بدون تو دیونه ام/به هوای تو نشستم ولی میدونم

میدونم که واسه ی من/دیگه تو قلب تو جا نیست



نظرات شما عزیزان:

صدف
ساعت10:35---8 اسفند 1392
سلام اقا محمد وبت عالیه درضمن چرا حال دوستمو گرفتی ها.........
پاسخ:سلام حال دوستتو کدوم دوستت؟


مهسا
ساعت10:37---18 آبان 1392
این بچه رو که دیدم یاد بچه خودم افتادم چند ماه از دستش دادم دعا کن خدا دوباره بهم بچه بده
پاسخ:باشه..خدا جون به این مهسا خانوم یه بچه بده


امین
ساعت1:13---31 مرداد 1392
سلام داداش خوبی عجب وبلاگی داری به منم یک سری بزن من تو کار طراحی قالب می تونی کداشو یرام بفرستی من درستشون کنم بنر تبلیغات و........با قیمت های باور نکردنی می تونی امتحان کنی اینم شمارمم ((09390304934)))
پاسخ:مرسی


فاطی خانووم
ساعت15:42---30 مرداد 1392
محمد جواد منو با اسم وبم لینک کن منم با اسم وبت لینکت کرددم ! مرسی خیلی
پاسخ:باشه حتما


صبا
ساعت14:07---24 مرداد 1392
نه از نظر خودم این طوری خوب نیست تو این دنیا هر چقدر بیشتر بد باشی به نفعته!
پاسخ:نه اتفاقا باید خوب باشی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, ] [ 18:9 ] [ Mohammad javad ]
[ ]
..........................
....

آمارگیر وبلاگ

.............................