عکس خودم.پاک شده بود دوباره گداشتم

عکس خودم.پاک شده بود دوباره گداشتم



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت1:36---16 دی 1395
اسمت چیه داداش فک کنم جاییی تو رو دیدم
پاسخ:محمد عزیرم


میرزا پشمک الدین کلم آبادی
ساعت1:53---27 تير 1393
ویرررررررررررررررررررررررررررر رووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووبااااااااااا ااااااااااااااااوووووووووووووو ووووووووگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ هههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههه
وییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییی وییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییی
مر هه خدا خو

پاسخ:شما؟


مریم
ساعت8:28---19 اسفند 1392
حالا که چی هی عکس خودتو میذاری؟خوب خوشگلم نیستی خدایی
پاسخ: نظر لطفته


=====
ساعت14:50---16 بهمن 1392
چقد زشتی
پاسخ:نظر لطفته


دلسوخته
ساعت16:49---16 دی 1392
تویی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:نه فکر کنم بابام باشه


مارال
ساعت0:25---19 آبان 1392
گفتم من تورو یه جایی دیدم شبیه پسر عمه می

آخی دلم واسش خیلی تنگ شده
پاسخ:خدا نکنه شبیه پسر عمت باشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 25 مهر 1392برچسب:, ] [ 14:46 ] [ Mohammad javad ]
[ ]
..........................
....

آمارگیر وبلاگ

.............................