ناراحت کننده:sayadi

ناراحت کننده:sayadi

این متن خیلی ناراحت کنندس ولی حتما بخونید...

پسرک گل فروش دم چهارراه نشسته بودلب جدول خیلی تو خودش بود!!!

رفتم نشستم کنارش

گفتم:چرا نمیری گلات رو بفروشی؟؟؟

گفت:بفروشم که چی؟؟

تا دیروز میفروختم که با پولش ابجیمو ببرم دکتر

دیشب حالش بد شد ومرد

باگریه گفت:تومیخواستی گل بخری؟

گفتم بخرم که چی؟

تادیروز میخریدم واسه عشقم

امروز فهمیدم باید فراموشش کنم

اشکاشو پاک کرد ویک گل بهم داد

با مردونگی گفت:بگیر باید از نو شروع کرد

تو بدون عشقت و من بدون خواهرم

 



نظرات شما عزیزان:

سهیلا
ساعت11:38---11 مرداد 1393
سلام وبتون خیلی عالیه

مرســـــــــــــــی


سهراب : گفتی چشمها را باید شست ! شستم ولی..... گفتی جور دیگر باید دید! دیدم ولی..... گفتی زبر باران باید رفت رفتم ولی او نه چشم های خیس و شسته ام را نه نگاه دیگرم را هیچکدام را ندید فقط در زیر باران با طعنه ای خندید و گفت : دیوانه ی باران ندیده
پاسخ:سلام مرسی.. عالی بود


علی
ساعت14:20---7 اسفند 1392
تنها متنی بود که تونست واقعا جذبم کنه
پاسخ:مرسی


مارال
ساعت10:39---18 آبان 1392
این متنو تو یه رمان خوندم فکر کنم نامزد دوست داشتنی من بووووووووود انقد گریه کردم
پاسخ:ایییییی خدا


ستایش
ساعت0:16---1 شهريور 1392
عالییییییییییییییییییی بود
پاسخ:مرسی


لیلا
ساعت18:15---22 مرداد 1392
محمد جون دلمو کباب کردی رفت
پاسخ:دل منم کباااااااااب شده


مهران
ساعت0:05---21 مرداد 1392
آفرین وب ومطالب بسیار عالی وزیبایی داری درود برشما امیدوارم هر روز پر بار تر از دیروز باشه
برای خرید شارژتلفن همراه خود بهhttp://meh.1000charge.com/مراجعه نمایید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, ] [ 22:24 ] [ Mohammad javad ]
[ ]
..........................
....

آمارگیر وبلاگ

.............................