خدایا

خدایا

خدایا یادته؟

دستشو گرفتم اوردم پیشت و گفتم:

خدا جون من اینو میخوام

گفتی:بهتر از اینو برات گذاشتم کنار...

پا کوبیدم رو زمین و گفتم:

من همینو میخوام...

آهسته..طوری که دلم نشکنه گفتی:

اخه قول اینو به یکی دیگه دادم

 

 



نظرات شما عزیزان:

عرفان
ساعت17:12---7 آبان 1392
خیلی قشنگ بود این
پاسخ:مرسی


.........
ساعت22:10---24 مهر 1392
آهنگت قشنگه
پاسخ:قابلتو نداره


...............................!
ساعت19:43---18 مهر 1392
دکتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟به قیافه ت نمیاد.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:به قیافم؟؟؟مگه کسی که دکتر بشه باید چه قیافه ای رو داشته باشه


س
ساعت17:34---17 مهر 1392
چه بدسلیقه.
پاسخ:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:, ] [ 20:23 ] [ Mohammad javad ]
[ ]
..........................
....

آمارگیر وبلاگ

.............................