دل شکسته

دل شکسته

میگن سه موقع دعا برآورده میشه

یکی موقع اذان

یکی زیر بارون

یکیم وقتی دلی میشکنه....

من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم

خدایا  دل من شکست ولی هیچ دلی نشکنه...

 



نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت14:46---3 مهر 1392
سلام وبلاگ قشنگی داری فقط اگه میشه مطالبش رو زیاد کن.
پاسخ:باشه حتما
پاسخ:فعلا نیستم برگشتم باشه


مهسا
ساعت17:45---2 مهر 1392
سلام ممنون کلیپ هارو دانلود کردم خیلی راحت بود.بازم ازت ممنونم.
پاسخ:خواهش میکنم


مهسا
ساعت16:13---2 مهر 1392
باشه اشکال نداره ادرسشو بده خودم دانلودمیکنم.
پاسخ:http://links4u.blogfa.com/post/124
پاسخ:http://www.kahkeshandragon1.rozblog.com/post/21
پاسخ:من دانلودشون کردم به راحتی دانلود میشن


مهسا
ساعت13:34---2 مهر 1392
نه ممنون.ایلام
پاسخ:خوشحال شدم
پاسخ:من نمیتونم بزارم ادرسشونو بهت بدم میری دانلود کنی؟


مهسا
ساعت13:31---2 مهر 1392
عمرگل لاله. .مدرسه شبانه روزی .روح النا
پاسخ:چیز دیگه ای نمیخوای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:راستی اهل کجایی؟


مهسا
ساعت13:22---2 مهر 1392
واسه این اقا فرهادیه دوست پیدا کن فک کنم منتظرت باشه بیچاره گناه داره اگه میشه چندتاکلیپ از قسمت های اخر فیلم های ماهواره واسه دانلود بزارتو وبت.
پاسخ:من باید اول فرهادو ببینم.سعی میکنم بزارم
پاسخ:کدوم فیلمشون


ستاره
ساعت20:55---28 شهريور 1392
چراجواب نمیدی؟فک کنم بهت برخورد.
پاسخ:ببخشید یه مدت نیومده بودم


فرهاد
ساعت20:13---27 شهريور 1392
چیشد[برنگشتی؟\]؟؟؟؟؟؟؟؟؟ای خداااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااا
پاسخ:امروز برگشتم.بای اول ببینمت
پاسخ:باید اول ببینمت


فرهاد
ساعت23:18---24 شهريور 1392
وبلاگ ندارم,برگشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟از کرمانشاه/؟چشمت بی بالا.راستی داداش ی دختر پیدا کن جون خودت ازش شناخت کافی داشته باشی:
پاسخ:امروز برگشتم.گفتم باید ببینمت


ستاره
ساعت15:52---24 شهريور 1392
محمدجوادتوکه به اندازه موهای سرت دوست دخترداری حالا کدومشونو بیشتردوست داری؟فک کنم همونی که ایام مدرسه هرروزمنتظرشی روازهمه بیشتردوست داشته باشی؟درسته؟
پاسخ:خب اره.اسمت واسم اشناست.فکر کنم یادم اومد که کی هستی


فرهاد
ساعت12:30---23 شهريور 1392
حالا که جالبه پیدا کردی ممد جواد؟؟؟؟؟؟
پاسخ:ادرس وبتم بده.فعلا که کرمانشاهم برگشتم روی چشمم


فرهاد
ساعت0:33---22 شهريور 1392
ایلام!!!!!!!
پاسخ:چه جالب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟


فرهاد
ساعت23:21---21 شهريور 1392
چه فرقی میکته خونمون کجا باشه؟تو شمارشو بیار کاریت نباشه!!!!!!!17 سالمه!فقط تروخدا پیدا کن خیلی احتیاج دارم،به یه دختر مهربون و چشم قشنگ!!!!!!
پاسخ:خب تو بگو خونتون کجاست


فرهاد
ساعت15:27---20 شهريور 1392
چی شد پیدا کردی؟اره حتما کردی ،مطمئنم داداش!حالا اسمش چی هست؟چند سالشه؟شمارشم بگو برام
پاسخ:خخخخخخخ اخه تو خونتون کجاست؟
پاسخ:من چطور واسه تو پیدا کنم چند سالته؟


فرهاد
ساعت12:46---18 شهريور 1392
کی پیدا میکنی من 17 سالمه دوست دارم دختره یه دوسالی ازم کوچیک تر باشه ،دختر خوبی باشه قبلا دوست پسر م نداشته باشه من اولی باشم .خوب باشه دیگه ok باشه .بوسم بده بهم
پاسخ:دیگه چیز دیگه ای نمیخوای؟؟؟؟؟اینطور دختری فقط یکی هست اونم دوست منه.ولی یکی واست پیدا میکنم


فرهاد
ساعت12:44---18 شهريور 1392
مگه چند تان قاطی شون کردی پسر!ندا رو میگم!
پاسخ:یه چند تایی هستن.نه اون اینترنتیه


فرهاد
ساعت12:31---17 شهريور 1392
راستی این دختره که باهاش دوستی ،اینترنتی باهاش دوستی یا نه ،می بینیش؟
پاسخ:کدوم؟


فرهاد
ساعت12:30---17 شهريور 1392
نه!یه دونه میتونی واسم پیدا کنی؟؟؟؟؟؟؟یه برادری در حق ما کن!
پاسخ:باشه حتما


فرهاد
ساعت16:33---16 شهريور 1392
خوش بحالت دوست دختر به این خوبی داری کاش یکی م واسه ما پیدا میشد ،رمز موفقیتت چیه؟ندا خانوم رومیگم....البته من فقط از دوست دخترات همین یه دونه رو که برات پست گذاشته میشناسم..چند تا دیگه داری داداش به هرحال ما پسریم و حرف هم رو خوب می فهمیم!
پاسخ:خخخخخخخخخخ.خوبه خودت پسری این چیزارو میدونی.شما دوست نداری؟


فرهاد
ساعت12:45---14 شهريور 1392
چرا اینقده دیر به دیر آپ میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟=( (:-( (
پاسخ:اخه زیاد نمیام


faezeh
ساعت11:25---12 شهريور 1392
مطلب خیلی قشنگی بود.من خیلی ازش خوشم اومد.
پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:عکس غمگین, ] [ 12:2 ] [ Mohammad javad ]
[ ]
..........................
....

آمارگیر وبلاگ

.............................