باران

باران

با چتر باشم 

یا بدون چتر...

فرقی نیکند...

بی او خیس بارانم...



نظرات شما عزیزان:

دختری از جنس باران...
ساعت21:36---21 شهريور 1392
این روزها بیشتر از هر زمانی دوست دارم خودم باشم !!



دیگر نه حرص بدست آوردن را دارم



و نه هراس از دست دادن را .....



هرکس مرا میخواهد بخاطر خودم بخواهد



دلم هوای خودم را کرده است ...



همین...


ندا
ساعت1:13---9 شهريور 1392
خیلی دیونتم دیونه روانی > روانی عشقتم
پاسخ:سلام مرسی


ندا
ساعت1:06---9 شهريور 1392
سلام دیونه خیلی دیونتم خرابتم ؟ کفش زیر پاتم خیلی دوستت دارم این دادشم بای
پاسخ:سلام ممنون که سر زدی


ღشمیم عشقღ
ساعت13:24---7 شهريور 1392
حسـآسـ مـی کُنَـمـ وَقتـی مـی نِویسَــمـ





خُــدا چِشـمـ هـآیَشـ را مـی گیــرَد ...





وَقتــی مـی خـوانَـمـ ،گــوشـ هـآیَشـ را ...





صــآدقـآنهـ بگــویَمـ :





خُـــدا هَمـ از سـآدِگـی مَـن





وَ حَــرف هـآی تِکــراری اَمـ





خَســتهـ شُدهـ اســـت ....
پاسخ:مرسی


محب
ساعت15:55---5 شهريور 1392
سلام جوادی خوبی دوستتدارم صادقانه بیا سربزن
پاسخ:باشه ممنون که سر زدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:, ] [ 1:9 ] [ Mohammad javad ]
[ ]
..........................
....

آمارگیر وبلاگ

.............................