گریه

گریه

دوست دارم یه گوشه بشینم های های گریه کنم

اونقدگریه کنم خداجون اونقدر گریه کنم

تا خودت از اون بالا بیای پایین

ی دونه سیلی بزنی!!!

بعد یه چشمک بزنی!!!

بگی درستش میکنم

گریه نکن



نظرات شما عزیزان:

مارال
ساعت10:33---18 آبان 1392
چی بگم هر چی بگم کم گفتم خدایا خودت کمکم کن

نینا
ساعت12:04---13 شهريور 1392
درستش نمیکنه ..... حتما خودش یه چیزی میدونسته که خرابش کرده.......!!!!!!!!!!!!من خدا رو میشناسم....
پاسخ:فکر کنم درست شده


ღشمیم عشقღ
ساعت13:24---7 شهريور 1392
کـُـــل ِ دُنیا را هَم کـِﮧ داشتِـﮧ باشــے .. باز هَم دِلَت میخواهَد… بَعضــے وَقتها ..



فَقَط بَعضــے وَقتها …



بَراے یـِک لَحظِـﮧ هَم کِـﮧ شُده … هَمِـﮧے ِ دُنیاے یــِک نَفَر باشــے…


asal
ساعت16:36---2 شهريور 1392
کاش میشد.....
پاسخ:کاش..


پرنیان
ساعت14:17---2 شهريور 1392
سسلاممم

همون جوری که گفتم اومدم و واست نظر گذاشتم

به نظر من قالبت به مطالبت نمیاد عوضش کن

مرسی
پاسخ:سلام ممنون.باشه


آزاده
ساعت4:16---2 شهريور 1392
سلا.وبت قشنگه.لینکت کردم
پاسخ:مرسی


asal
ساعت3:01---2 شهريور 1392








یه وقتایی دلم میخوادیکی ازپشت سرچشماموبگیره وازم بپرسه اگه گفتی من کیم؟من هم دستاشوبگیرم وبگم هرکی هستی بمون که

خیلی تنهام!


پاسخ:عالی بود مرسی


فاطی خانوومم
ساعت15:49---1 شهريور 1392
ای بابا این ک هنو داره میخونه !!! محمد جواد راستی تو آهنگای جاستین بیبرو گوش میدی ؟ تو رو خدا تو دیگه نگو نه حداقل سلنارو که دوس داری ! بابا این همه آهنگ خوشگل
پاسخ:باشه عوضش میکنم


زهرا
ساعت12:45---1 شهريور 1392
سلام.مرسی که اومدی وبلاگم.خوشحال میشم لینکم کنی و بگی با چه اسمی لینکت کنم.بازم بهم سر بزن منتظر نظرهای قشنگتم
پاسخ:مرسی باشه


saba
ساعت23:28---31 مرداد 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:23 ] [ Mohammad javad ]
[ ]
..........................
....

آمارگیر وبلاگ

.............................