سلامتی..m.j.sayadi

سلامتی..m.j.sayadi

امشب بزنیم ب سلامتی

اونی که دوسش داشتیم 

نفهمید درک نکرد شاید ما خوب نبودیم

شاید اون نتونست درکمون کنه

رفت تنهامون گزاشت دلمون براش تنگه 

اون حتی بهمون فکرم نمیکنه عکسش رو نگاه میکنیم

میگیم بیشررررف من که عاشقت بودم

چرااااااا باید بری جونمم برات میدادم

کی میتونه برات مثل من باشه

اما تو چشمتو بستی بهم فرصت ندادی

بیخیال بسلامتی اونی که حرف تودلش بغض شد

سلامتی اونی که رفت بدون خداحافظی 

سلامتی همه عاشقا

 

 



نظرات شما عزیزان:

N.A
ساعت10:55---8 دی 1394
عشق تــــــــــو
شوخی زیبایی بود که خداوند با قلب من کرد !
زیبا بـــــود ...امّا...شوخی بــــود !
... حالا . . .
تو بی تقصیری ! خدای تو هم بی تقصیر است !
من تاوان اشتباه خود را پس میدهم . . . !
تمام این تنهایی..............تاوان « جدّی گرفتن آن شوخی » است

پاسخ:لایکک


مانی
ساعت15:33---4 شهريور 1394
فک کن ببین چی از کی قرض گرفتی.بهش پس بده..شاید بهش احتیاج داشته باشه..
یادآوری
پاسخ:چی میگی باووو


mohammad
ساعت9:29---3 شهريور 1394
webet khobeh aalieyeh afarin dash

مائده
ساعت17:18---19 تير 1394
دری هستم

که می‌توانست به آسمان باز شود

اگر لولایش به زمین

چفت نبود...


سهیلا
ساعت15:35---21 ارديبهشت 1394
در این دنیا همه چیز دست خود آدم است…
آدمیزاد حکایتی است…
می تواند همه جور حکایتی باشد…
حکایت شیرین…حکایت تلخ…حکایت زشت…


مهرزاد
ساعت22:43---14 بهمن 1393
او که می رود نمی فهمد...اما او که بدرقه می کند خوب می داند...

کاسه آب معجزه نمی کند...
سلام . خسته نباشید بخاطر وبلاگ خوب و زیباتونمن چند ساله توی بلاگفا فعالیت میکنم و وبلاگ پربازدید و خوبی هم دارم ولی محدودیتهای بلاگفا و مشکلاتش باعث شده بیام سمت لوکس بلاگ و وب جدیدی رو راه اندازی کنم با دوستان جدید.اگه افتخار بدین همدیگرو لینک کنیم .منتظرتون هستم فعلا بای


حسین
ساعت18:55---1 بهمن 1393
ایول داداش

یگانه
ساعت19:22---30 دی 1393
به سلامتی همشون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 29 دی 1393برچسب:غمگین,ناراحتی,دلتنگی,, ] [ 15:12 ] [ Mohammad javad ]
[ ]
..........................
....

آمارگیر وبلاگ

.............................