لباس تنت به صلیغه ی من بود

لباس تنت به صلیغه ی من بود

چه کسی میداند امروز چندبار فرو ریختم...

از دیدن کسی که تنها

لباسش شبیه لباس تو بود.



نظرات شما عزیزان:

ستاره
ساعت11:32---19 شهريور 1392
مرسی به خاطرادرسی که دادی چون زیادعادت ندارم باکامپیوترکارکنم وبمونذاشتم .حوصله ندارم هرروز چک کنم.بخصوص که الان نزدیک به ایام مد رسست.
پاسخ:باشه.خواهش میکنم


ستاره
ساعت23:06---18 شهريور 1392
محمدجواداگه میشه اهنگ مردتنهاازامیرحسین تواکادمی گوگوش روبرای دانلود بزارتووبت اخه هرکاری میکنم دانلودنمیشه.
پاسخ:باشه اگه تونستم روی چشمم
پاسخ:وبت چرا نزاشتی؟


پاسخ:http://s3.picofile.com/file/7684414080/Amir_H.mp3.htmlبرو به این ادرس دانلود میشه


ستاره
ساعت20:23---18 شهريور 1392
سلام این اهنگی که گذاشتی رووبت خیلی مسخرس دیگه اهنگ ازاین بهترپیدانکردی؟ولی محمدجواددرکل وب قشنگی داری.
پاسخ:خخخخخخخخ باشه ممنون که گفتی


فاطی خانووم
ساعت23:36---30 مرداد 1392
میگم اونی ک دوسش داری این فسقلیه س ؟ خیلی تو انتخاب لباسش بدسلیقه ای
پاسخ:این نیست اما خیلی با اون شباهت داره


dariush
ساعت22:48---27 مرداد 1392
سلام داداش جون ممنون که به 9417 سر زدی

بازم سر بزن ممنون میشم
پاسخ:سلام خواهش میکنم.باشه چشم سر میزنم


صبا
ساعت19:12---26 مرداد 1392
عالی !واقعا عالی بود!
پاسخ:ممنون


soror
ساعت19:12---26 مرداد 1392
sallam vebetoon khili khobe be manam sar bezanid nazar yadetoon nare bye
پاسخ:salam bashe hatman


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, ] [ 18:30 ] [ Mohammad javad ]
[ ]
..........................
....

آمارگیر وبلاگ

.............................