سلامتی..mohammad javad

سلامتی..mohammad javad

بسلامتی خودم

بسلامتی خودم که سنم 16 سال بیشتر نیس ولی بجز فقر و نداری

همه چیو تجربه کردم.

بسلامتی خودم ک سال اول راهنمایی دل یکی رو شکستم

هنوز دارم چوبشو میخورم به هر کی میرسم دلمو میشکنه.

بسلامتی دوستام که بهترین رفیقام بودن در هر جا چ غم

چ شادی همیشه کنارم بودن و هیچوقت پشتمو خالی نکردن

و اگه بعضی موقع در حالت اعصابنیت بهشون حرفی میزنم

به دل نمیگیرن برمیگردن میگن عیبی نداره رفیق میدونم عصبانی هستی.

بسلامتی مخاطب های گوشیم ک اگه یکیشون ی پیام بفرستن دیر

جوابشونو بدم زود زنگ میزنن میگن چیشده ک جواب ندادی

بسلامتی خودم که هر کی برام خوبی کرد ی طوری منم براش خوبی کردم.

ولی بجز اینا واسه هر کی خوبی کردم زود فراموشش کرد

بسلامتی خودم که دوس ندارم دوستمو ناراحت ببینم هر کاری میکنم

که از ناراحتی در بیاد و خوشحال شه

به سلامتی خودم ک پشت هیچ کسی رو خالی نکردم.ولی

بجز بعضی از دوستام همه پشتمو خالی کردن.

ولی اهل کینه نیستم

بسلامتی خودم

Mohammad javad sayadi

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهرسا
ساعت19:14---17 مرداد 1393


دیانا بیبر
ساعت19:36---16 فروردين 1393


مائده
ساعت21:06---26 اسفند 1392
داداشی ناراحت نشی که اینو میگم ولی الان که به هرکی میرسی دلتو میشکنه مطمئن باش هنوز آه اون کسی که دلشو شکستی پشتته مطمئنم
پاسخ: اره آجی بخدا همونه


مائده
ساعت20:25---23 اسفند 1392
به سلامتیت

امیرعلی
ساعت14:09---23 اسفند 1392
خودشیفته میدونیم خیلی مردییییییییی.اگه کسی بخواد باهات اذدواج کنه دیگه لازم نیس بره دربارت تحقیق کنه همینارو بخونه جواب مثبتو بهت داده..
پاسخ:اره باوو ب خاطر اون گزاشتم خخخ
ولی خود شیفته نیستیم ها


شیما
ساعت12:08---23 اسفند 1392
به سلامتیت...
پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 23 اسفند 1392برچسب:, ] [ 11:32 ] [ Mohammad javad ]
[ ]
..........................
....

آمارگیر وبلاگ

.............................